Sommarfestligheter; coctailpartyt!


Igår var det dags för coctailparty. En fin tradition som nu på senare år inte blivit av, men igår var det alltså dags igen. Jag fejjade och städade och fixade och donade, och slutligen bjöds det på lax-och äppelsnittar, baconrullade dadlar, fläder- och vaniljbål samt mojito. Allt blev riktigt gott faktiskt!

Jag hade på mig min prickiga Beyond Retro-klänning och min spanska tyll-fjäder-hatt-grej kvällen till ära. Och var på bra humör.

Josefine kom hit.

Och Linda.

När alla kommit gav vi oss ut på tipspromenad! Alla sa att de tyckte att det var svårt, men alla fick jättebra poäng ändå. Lättgissade frågor kanske? Eller så ville de bara vara modesta och kunde egentligen alla svaren i smyg.

Anna var assnygg och gjorde en Garbo-pose.

Martin försökte smita ur bild. Fail!

Mina stackars spöken får utstå mycket.

Hanna, Kristin och Sara var egentligen muntrare än de lyckas se ut på den här bilden...

Hector tittade förbi!

Hector hade sällskap av Adem som som vanligt tog ansvaret och styrde upp vattenpipan.

Sofie var fin!

En finfin kväll med finfint folk!

Idag har jag lite ont i halsen, vilket ju förstås är tråkigt. Så jag tänkte mest äta choklad, dammsuga hundhår från soffan, lukta på blommorna jag fick igår, diska, ta ner lite tipspromenadslappar som nog halvt regnat bort. Och sånt. Hoppas ni också haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0