Semestern är här!

På vägen från jobbet idag slog det mig; jag har semester! Solen sken och jag gick och log för mig själv när jag spatserade mot tväris. Svängde förbi Apoteket för förnödenheter, hämtade ett paket på posten och kom hem och satte igång. Så nu har jag packat i princip färdigt, köpt mina flygbussbiljetter, ätit lax med bulgur, skurat spisen och tittat på Åh, Herregud! med ett glas vitt och ett par kex för att fira att semestern är här. Gött! Fantastiskt! Härlisch!

Så imorgon bär det av. Vid elvasnåret åker jag hemifrån, och resten av veckan tänker jag sola, skratta, äta gott, dricka drinkar, dansa, se på massa sevärdheter, och träffa två av de vänner som bor alldeles för långt borta. 20 plusgrader i skuggan, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0