Oinspirerat.

Det är svårt att hitta inspiration till att skriva någoting när man sitter hemma och bara äter grapefrukt och dricker te med honung för att mota bort evighetsförkylningen. Så det blir ett par rader om dagen: Idag ska jag plugga lite till högskoleprovet, dricka te, gå till Vårdcentralen och läsa på om Linköpings universitet. Och antagligen kolla ett par avsnitt av OC. Yey! Mitt liv är så spännande! Men fram tills att vi åker till Spanien om en vecka så ska jag minsann hålla mig i skinnet och ta det lugnt. Förhoppningsvis kunna jobba imorgon, men efter jobbet bums hem och vila och få i mig vitaminer. Vi får se vad läkaren säger. Antagligen "drick mycket och vila". 150 kronor, ka-ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0