En sjuklings dagbok.

Jag är väldigt dålig på det här med att göra ingenting. Jag blir rastlös och känner mig oproduktiv och uttråkad, och detta gör ju att man hellre springer iväg och hittar på saker när man verkligen borde ta det lugnt och en gång för alla bli av med världens segaste halsont som har bosatt sig i mig. MEN DET ÄR JU SÅ TRÅKIGT. Speciellt när jag inte känner mig dunderförkyld i övrigt, utan mest i halsen. Men halsen har bråkat i över en månad nu, and counting. Så nu tvingar jag mig själv att vara hemma trots den totala tristessen. Det kräver ett rejält mått av självdiciplin vill jag lova. Funderade på att ringa till vårdis, men det lär ju inte var något de kan göra. Bara jag blir frisk till nästa vecka när vi åker till Cadiz och hälsar på Marie! Jag kan ju inte vara sjuk när jag ska lära mig surfa heller.

Igår hade jag lovat bort mig för en tur till Myrorna, men jag ställde in i verkligen sista minuten. När jag väl gjort det så somnade jag med kläderna på under täcket och sov i en timme. Antagligen ett tecken på att det var klokt gjort. Sedan satt jag, i brist på nya Greys Anatomy-avsnitt, och började titta på OC från början... :P Bah, de är ju så små och söta! Och trots att man vet exakt vad som ska hända är det ju underhållande ändå. Nussinuss. Jag hann med åtta avsnitt. Hah..?

Det är sol ute idag, så jag kanske vågar mig iväg med återvinningen i alla fall. Och se om ärmarna ska sys upp på mitt senaste klänningfynd. Och läsa på om universiteten som har pol kand-utbildningen. Och komma fram till nåt och skicka in ansökan? Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0