Soliga, lediga torsdagar är bra torsdagar.


Idag blev jag ledig från jobbet, och passande nog så var det sol och storslagen picnic på gång i Tantolunden! Jag åkte dit med Josse och Christofer.

Det var massor av folk som precis hade slutat skolan som var där.

Vi var på bra humör och bjöd på våra allra mest naturliga leenden dagen till ära!


Vi gjorde världens seriösaste picnickhamburgare. Med kryddor och ost och dressing och allting. Fantastiskt!



Hoho, vi är roliga och fotar varandra samtidigt!

Pontus tycker om korv.

Det var en väldigt chillad dag med massor av sol, folk, kakor, melon och sånt. Efter hänget i parken så tog jag mig hem och gick iväg och tränade för första gången på tre veckor! Så fantastiskt skönt att kunna köra igen, även om det var aerobics och jag kände mig måttligt dum i huvudet. Men kul var det! Nu; te. Hoppas att ni har haft en lika skön torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0