Teknikens under.

Jag har som bekant en ny dator. Laptop, lagom flashig tycker jag själv. Plötsligt lägger musplattan av, högerklickar när jag vill vänsterklicka, vägrar reagera när man "slår" på plattan och inte använder knapparna. Jag testar att starta om. Då blir allt snäppet värre. Ingenting reagerar. Jag testar att koppla in en usb-mus för att kunna gå in och kolla inställningarna. Allting ser bra ut. Ändrar lite, startar om, ändrar tillbaka. Ingenting händer. Startar om igen. Och nu fungerar den inbyggda musplattan att klicka med, men inte att scrolla med. Och usb-musen fungerar att scrolla med men inte att klicka med. Plus att den inbyggda musplattan inte ens finns med på kontrollpanelen över pekdon. WFT!? Jag använder den ju, så den finns ju. BAAAH. En helt ny dator ska inte bete sig såhär. Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0