Minisemester på Lindas altan.


Soliga spontanlediga dagar gillar vi. Jag tog bussen hem till denna brud och hade minisemester på hennes altan (eller okej, hennes föräldrars altan). Sola, hänga, prata, och en drink mitt på dagen. Det är minisemester som vi gillar den!

Fin utsikt hade vi också. Blommor och två galna monsterhundar som hoppade på min mage. Det var mindre trevligt. (Här lyckades jag dessutom ställa in kameran korrekt, victory!)

Kanadensaren har kommit tillbaka till Svea rike nu också, så ikväll blir det kanske häng i Humlegården! Och datorn är nu på väg till det tyska landet. Förhoppningsvis kommer den tillbaka som ny. Nästa projekt; mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0