Hejdå Sthlm.

Jag är just nu inne i en sjukt händelserik period. Det är väl både bra och dåligt antar jag, men framförallt väldigt intensivt. Igår var det som bekant bröllopet hela dagen (som idag har resulterat i ont i ryggen och lite förkylningskänsla, hmpf), och idag åker jag norrut igen. Ett väldigt kastande mellan olika stora känslor. På tisdag kväll kommer jag tillbaka till Stockholm igen, och sedan är det midsommar och grejer. Inte så konstigt att min kropp redan börjar säga ifrån. Fast jag hoppas på att mota bort förkylningssymptomen nu de här dagarna som kommer. Får se till att kirra öronproppar bara så att man får sova även när man delar rum med småsyskon. För även om det känns som att det är mycket som händer så finns det ju faktiskt tid att ta igen sig mellan varven, om man tar tillvara på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0