Fredag (ytterst kreativ rubrik).

Hanna Fridén är min nya favoritbloggare. Sådär skönt opretto liksom, frigjord och härlig och dan. Och att hon skriver sånt här gör mig ju alldeles varm i hjärtetrakten och får mig att tänka jajaja! Word! Eller Ord! som det heter på svenska. Annars idag så regnar det, men det gör mig ingenting egentligen eftersom att det var fint väder igår och det ska bli fint imorgon när jag och Sanna ska till Skeppsholmen och lyssna på jazz och se Missy Elliott. Kommer ju bli fett. Jag tror att jag håller på att hamna i någon typ av hiphop-period igen. Imorse lyssnade jag på Pitbull på väg till jobbet. Galet otippat faktiskt. Mindre kul idag är att jag lyckades få typ blåsor under fötterna när jag studsade omkring och svettades för allt jag var värd i för breda gympaskor på aerobicsen igår. Men det var nästan värt det. Fast det är nog dags att skaffa nya träningsskor dock. Den som ändå vore rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0