en måndag och en tisdag.

Idag hade jag sovmorgon till klockan 13. Eller, ja, jag började jobba klockan 13 och kunde därmed sova till nästan klockan 11. Det var väldigt skönt och välbehövt, vill jag lova. Lyckades dessutom träffa Sanna igår kväll som hade lyckats ta sig hem från Umeå trots flygstrejk. Gött, nu är vi grannar än en sommar! Fantastiskt. Vi promenerade med hundarna och catchade upp som det heter på svenska.

Frågan är ju nu ifall man pallrar sig iväg på antingen parkteater eller core ikväll. Hm. Stora beslut.

Och wohoo! Lhamdulillah, här kommer skatteåterbäringen! Jag är hela 405 kronor rikare! Härliga tider. Och det bästa är att de 405 kronorna nog faktiskt kommer att rädda min månad. Känns ju faktiskt rätt gött att ärligt kunna jubla åt en så pass modest skatteåterbäring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0