Det där med att pallra sig isäng också.

Om man har som projekt att övermanna sjukdomen är det en bra idé att sova. Kom isäng alldeles för sent igår, sov ryckigt, drömde en massa konstigheter, vaknade vid halv fem och var säker på att jag när som helst måste gå upp. Hmpf. Dåliga grejer. Halsen bråkar fortfarande, och även denna gång utan övriga förkylningssymptom. Baah! Idag dricker jag min citron- och ingefärsbrygd på jobbet, äter strepsils och håller tummarna. Ikväll ska jag sova, länge och djupt och ordentligt. För imorgon lär jag ju inte få det. 25 pers i en liten stuga, håhå jaja. Men kul blir det! Wheeee.

Kommentarer
Postat av: JP

Kanske bara jag som har ett öga för det då. ;)

Hon har retucherat sin haka enormt mycket men glömt skuggan, vilket jag fann jätteroligt! :D

2010-06-24 @ 16:42:24
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0