Dessa ljusa sommarkvällar.

Igår flängde jag direkt från jobbet ut till Huddinge för avslutningsmiddag med SMU-ledarna. Det var soligt och varmt och vi satt ute och åt, och sedan lekte vi äkta SMU-lekar. Gött! Grenar som Tvålsprättning, Disktrasevatten i petflaska, Springa med kniv, Sked och potatis-rundan samt Äggkastning. Faktiskt väldigt roligt, trots att vårt lag endast kom på en hedrande tredjeplats (dvs förlorade). Därpå fruktsallad och te, och sedan hemfärd och promenad i en nästan-skymning klockan 22.15. Fortfarande ljust var det när jag gick la mig. Fantastiska sommarkvällar! Och jag njuter fortfarande, för än så länge blir det bara ljusare och ljusare om kvällarna. Men om bara ett par veckor vänder det igen. Det är ju lite ångest, förstås. Men ikväll hoppas jag på en sväng förbi Trädgården under bron där Beyond Retro har sommarfest. Vore nog fint. Måste ju passa på att njuta av ljusa sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0