Datarehab i Tyskland.

Jag blev ledig idag också. Vilket ju var bra, för då kunde jag packa ihop datorn och åka till min personliga datasupport; fadern. Efter nedladdning av nyaste drivrutinerna, backupning av alla filer, recovery på hela hårddisken och fortfarande samma sporadiska agerande av touchpaden så gav vi upp. Ringde supporten och nu ska min dator få åka på rehab i Tyskland. Wahoo. Jag blev sjukt irriterad och på sanslöst dåligt humör. När man köper nya grejer så vill man ju att de ska funka. Dock har jag ju stenåldersdatorn kvar här hemma, så helt körd är jag ju inte. Hamnar inte i total media blackout. Egentligen töntigt att man blir så upprörd, får ju tillbaka den inom två veckor. Men ändå. Det är ju principen. Och den här datorn är ju så långsam så att man håller på att förlora besinningen vareviga gång man försöker göra minsta grej. Typ öppna firefox tar 1 minut. BAAAH. Och nu kan jag heller inte ligga i sängen och surfa. Buhu, buhu, dagens I-landproblem.

Kommentarer
Postat av: Reidarkatinka

i love this page keep it up.

2011-02-21 @ 17:59:47
URL: http://reidarkatinka.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0