Semmelkalas.




Igår hade jag semmelkalas. Vi drack saft och kaffe och te, och åt minst två semlor per skalle. Vi pratade och spelade "Med andra ord" vilket var väldigt roligt och ganska så hysteriskt. Kul att se folk man inte sett på ett tag också. Som Sara. Semlorna blev goda och när jag skulle sova mådde jag lite, lite illa. Men det var det värt. Det kändes liksom som en fredag mitt på en tisdag. Och det blev ju inte sämre av att jag har sovmorgon idag. Helg mitt i veckan liksom. Finfint.


Kommentarer
Postat av: anna h

Vilka fina semlor, fina vänner, och fin kakburk i våningar :)

2010-02-17 @ 16:15:43
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Hannah

Tack Anna! Kakburken är ett fynd från farmors vind. Ibland har man tur. Jag tycker väldigt mycket om den. :) Och semlorna var minst lika goda som de såg ut. :P

Kram!

2010-02-19 @ 16:20:31
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0