Och det är faktiskt dags för fredagsmys. Faktiskt.

Igår blev jag ledig. Värsta go'a tajmingen, jag som kände mig lite halvkrasslig och hade ont i halsen och så. En dag med en massa glass, te och daytime television gjorde susen och idag mår jag mycket bättre. Det enda duktiga jag gjorde var att gå bort med återvinningen. Ibland tajmar de minsann in de jobbfria dagarna bra.

Det är fredag och helgen är på intåg än en gång. Den här veckan har gått fort, mycket pga semmelkalaset i tisdags, sovmorgonen i onsdags och ledigheten igår förstås. Kändes lite som helg mitt i veckan. Ikväll vankas hemmagjorda hamburgare och Sara och Let's Dance och myshäng i en fabulös blandning. Imorgon blir det chillad dag, kanske en tur till Myrorna, reseplanering och storslaget födelsedagskalas på kvällen. Det enda som drar ner stämningen en del är ju förstås denna eviga vargavinter som härskar utanför fönstret.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

hallå, denna vinter är ju helt underbar. När hade vi lixom en riktigt svensk vinter i Stockholm senast? Jag njuter jäääätte mycket!!

2010-02-19 @ 17:15:03
Postat av: Hannah

Haha, men nån måtta får det väl ändå vara!? :P Jag vill ju gå runt i vårskor och tunn jacka och blommiga kjolar och njuta av sol och sånt! Jag tycker att det får räcka nu...

2010-02-20 @ 20:12:14
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0