Modebloggsträsket.

Jag känner att det finns en rätt så överhängande risk att den här bloggen sakta börjar smyga sig mot modebloggsträsket. Det är ingenting jag vill eller strävar efter, inte alls, men just nu är jag bara så sugen på kläder. Kanske kan skylla på min nya hobby sömnaden lite, men det gäller även annat. Sitter och smyginspireras av Miri och Sandra och även lite mer ordenliga designerbloggar i smyg. Kommer på mig själv med att vilja ha breda midjeskärp, nagellack i galna färger och fina kjolar, halsband och mönstrade stumpbyxor. Sånt där som jag hade tänkt att inte skriva om i den här bloggen, såna dära ytligheter. Men just nu så förgyller de februarimörkret lite. Nåt roligt ska man ju ha, liksom. Och jag tycker mig se en hel del kreativitet i dessa grejer också, och sånt ska ju uppmuntras liksom.

Idag jobbar jag. Ikväll tränar jag. Imorgon jobbar jag. På kvällen har jag tonåringar. När jag ska ha tid med nästa dejt med min nya kärlek symaskinen? Måste ju få klar klänningen till helgens festligheter ju. JAG VILL SY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0