Lite helg.


Fredag. Jag åkte hem till Josse och hade med mig muffins och film. Hon hade fått fina blommor av sin mor.

Lördag. Inleddes med lyxfrukost hos Josse och sedan lite second-handande på Stadsmissionen på vägen hem till dessa systrar. Lite fynd fick jag gjorda, och så fick jag dansa med Alice.


Därefter innefattade lördagen storhandling, middag med Kristin, melodifestival, film och ostbågar. En riktig innekväll blev det, med allt det där braiga.

Idag är det söndag och jag tog sovmorgon, sedan har jag sytt in min Filippa K-kjol jag köpte på Myrorna i torsdags. Känns alltid lite läskigt att sprätta och sy i designerplagg, men allt gick väl och nu sitter den bättre. Lunch, blogg, disk och lite sånt innan jag snart får fika-besök! Skön helg. Den hade gärna fått fortsätta, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0