fettisdag.

Vaknade tungt ur en bisarr dröm som var både obehaglig och rätt go samtidigt. Fast mest konstig och obekväm tror jag. Stressig morgon, inställt tåg, men nästan i tid till ett i princip helt tomt kontor. Loggade in i programmen och sånt, blev lite sur och konfunderad, men bestämde mig för att försöka skita i att fortsätta vara det. Här ska jag nu sitta till klockan halv fem då jag ska hem och fixa semlor och sånt inför kvällen. Gött.

Igår kväll efter träningen (som kändes typ som döden, fast på ett bra sätt) fick jag städryck och tänkte att grannarna får stå ut med att jag dammsuger klockan 22.15, för såna här ryck skådas inte ofta vill jag lova. Skurade hela badrummet och hallgolvet och dammsög resten av lägenheten. Kändes fint att gå runt barfota sen. Inget Sahara i hallen, liksom. Lyxigt värre.

Jag hoppas lite på en semla till eftermiddagskaffet. Men om inte annat blir det storslagenheter på den vägen ikväll. Så jag ska väl klara mig ändå, tror jag. Göra motsatsen till att träna; lagra fettreserverna ordentligt. GÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0