Det var bättre förr.

Såhär såg det ut i min påse när jag kom hem från stan där jag jobbat samt fyndat lite på Myrorna. De har ju förresten gått och blivit fasligt dyra! Hur kan en H&M-topp kosta över 100 kr begagnat? Det är ju inte rimligt. Det var bättre förr, jag säger't. Visserligen kanske de i stan är dyrare än de ute i förorten pga hyra och sånt. Men ändå liksom. Och inte fick jag pruta när det saknades en knapp heller. Fast jag fick åtminstone en knapp med mig hem.

 

Det prickiga är värsta 80-talsblusen i nåt konstigt material, det gula är en väska och både det blåglittriga och det rosa (!) är kjolar. Allt för 186 kr. Känns helt okej trots allt. Gött med lite färg nu när det ska bli vår.

 

Har även inkasserat de omtalade gojibären idag! Ska kanske svänga förbi nere på ICA och köpa cashewnötter också. Sen blir det fixa lite, sy om lite på kjolen jag gjorde förra helgen, plocka lite och sånt. Bra bra.


Kommentarer
Postat av: JP

Jag blir så himla bitter över dyra second handkläder. Usch och fy!

2010-02-27 @ 09:02:17
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jo. Jag mä. Men det fyndigaste i en påsen var ju i alla fall den rosa kjolen från Filippa K som blivit nya favvon. 45 pix, det var den värd. :) Ibland har man tur, men dyrt är trist.

2010-03-01 @ 16:31:03
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0