payback time!

Jag hostar så att jag får ont i huvudet. Det är en typiskt tråkig grej. Men annars har jag det ganska så bra. Ikväll har jag varit på föredrag med biståndsminister Gunilla Carlsson, och jag blev positivt överraskad. Vilken kvinna! Stenkoll hade hon och kaxig var hon, och hon svarade verkligen på frågorna och gav ett väldigt engagerat intryck. Kul. Det är ju faktiskt sällan man blir positivt överraskad av politiker.
Jag har också köpt kurslitteratur för kommande delkurs. Det var faktiskt roligare än man kan tro, mest för att jag nu får skicka in kvittot till facket och få tillbaka mina 1056 kronor som de tre små fina böckerna om internationell politik kostade. Hurra, nu betalar det sig äntligen! It's payback time.
Och snart. SNART. Närmare bestämt på fredag. Då får jag typ det ultimata finbesöket. Åh, vad fint det kommer bli. Marie, vi kommer ha en sån grym dejt. Åh åh.
Bra vecka det här, trots hostan. Med lite tur ger den upp snart den med.

Kommentarer
Postat av: Teologen

Mitt intryck efter de gånger jag haft med Gunilla Carlsson att göra är att hon är en genuint trevlig människa. I plenum framstår hon verkligen som men påläst, rak men ändå ödmjuk person.



Ett föredöme faktiskt.



/Teologen

2010-12-08 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0