Jullov, nästan i alla fall!

Och sista seminariet innan jul är avklarat, och jag försöker känna mig lite ledig. Håller dessutom på och försöker packa, och vilken känsla! Jag plockar fram shorts och sandaler, sommarklänningar och solglasögon. För på lördag åker mamma, Malin och jag till solen!
.
Dock blir det ju att ta med lite varmare kläder också. Ska ju ändå vara i Stockholm en del, så det blir att packa lite dubbelt. Men det ska bli fint. Träffa lite vänner och familj, äta lite sill och lax, dofta lite på julgranen, krama lite småsystrar (alla tre!). Och sedan ska det ju bli helt okej att möta värmen också. Läsa lite internationell politik i bikini och få några sandkorn i knät när det är dags för tentaplugg i januari sedan.
.
Nej, på't igen. Imorgon drar jag söderöver (fast en liten bit i taget då)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0