åh, min fina kyrka.

Så himla fint att få komma på ledaravslutning i kyrkan igår, trots att jag inte varit ledare på hela höstterminen (fast jag var det faktiskt på vårterminen och lägret, så det så). Vi åt julmat i mängder, fick paltkoma, lyssnade på julmusik och drack glögg. Fick julklappar och lyssnade på gospelkonsert. Hängde hos Hanna och myste. Himla fint, som att komma hem ju. Församlingen, det är lite synd att ni är i en annan stad.
Åter i ett snöigt Uppsala idag dock, fast nu är det ju varmt ute, noll! På schemat står PM-läsning och repetition av den här delkursen. Blir att promenera bort till Engelska parken och haffa ett av de där bra borden med soffor man kan ligga och plugga i. Lite lussebullar också kanske, det blir mysplugg.
Och ikväll är det inflyttningsglöggmingel. Kanske kommer jag ihåg att ta med kameran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0