Uppstyrning deluxe, jag säger't.

Än en gång ber jag om ursäkt för usel uppdatering, det verkar ha blivit lite av ett tema under den här sommaren. Nå jag har haft viktigare saker för mig. I söndags var det möhippa (och min kamera dog efter halva, men det dyker inshallah upp några bilder här i alla fall när jag lyckats ladda batteriet ordentligt igen), mycket lyckat blev det i alla fall. Hemma vid halv fyra, och dagen efter tack och lov en något senarelagd titt på nya hemmet i Uppsala. Fin lägenhet! Litet rum men stort vardagsrum och riktigt kök, det blir nog hur bra som helst. Så nu är det dags att börja styra upp ordentligt, för nästa vecka flyttar jag! GAAAAAH!
Så idag ringer jag till olika bolag och säger upp olika abonnemang, jag bokar klipptid och åker och klipper mig, jag ska försöka rensa garderoben, ska få en leverans med flyttkartonger, äta pizza med pappa, träffa Karins nya lillknodd en snabbis, hämta min nya cykel och fixa lite partymusik till på fredag. Försöker även ringa till städbolaget för att boka flyttstädning, men "numret du ringer kan inte nås för tillfället". Bah? Lite stressande ju. Någon som har nån bra flyttstädfirma på lager som går på Rutavdrag?
Uppstyrning deluxe. Och en dag till ska jag jobba! Sedan är det insparksvecka och start av studierna. Statsvetenskap A på en månad; 8 böcker står som kurslitteratur, däribland Karl Marx och Platon. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0