Mitt i allt.

Mitt i denna röra försöker man laga lite mat. Trots att jag borde göra nåt av det jag har i frysen så blev det pasta med pesto. Så kan det gå när man väntar för länge med att laga mat och blodsockerfallet slår till. Då orkar man ju inte. Jag kommer i alla fall lite framåt, men det tar ju sin tid. Jag lyckats packa två lådor till Uppsala och två till Stockholm, samt bestämt vilken klänning som det får bli imorgon. Ska försöka få ordning på den halvt bortglömda lådan under sängen och alla dessa pappershögar man låtit vara i typ två år. Usch och fy. Dessutom ska jag gå till återvinningen med alla dessa tusen kartonger som jag tydligen sparat på vinden. Typ skolådor, kartonger från symaskinen och strykjärnet och sånt. Har väl sparat dem i tron att de är ju jättebra om man ska slå in paket! Men som jag ska till Marie, riktigt så många paket ska jag nog inte slå in. Sedan går jag nog på köksgrejerna jag inte planerar att behöva använda de kommande dagarna.
Minsann. Det är mycket att tänka på och svårt att vara strukturerad i detta.
Hilfe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0