Idag har jag:

  • Haft min första föreläsning i Statsvetenskap A, politisk teori. Johan Tralau ägde iförd kostym och slips som matchade näsduken, och det känns grymt roligt att få ha föreläsningar i det gamla urtjusiga universitetshuset.
  • Ätit sopplunch med klasskompisarna och diskuterat lite Platon och studieteknik.
  • Gått till Studentbokhandeln och tänkt köpa typ ett block och några pennor, kom därifrån utan varken block eller pennor men med fem böcker för en tusing. Vad hände? Det bara blev så, inspirationstokryck typ. Men oj, vad jag kommer att få koll!
  • Läst 60 sidor Platon. Kul ju!
  • Hostat sönder halsen.
  • Druckit te.
  • Renskrivit föreläsningsanteckningar.
  • Funderat på om det är dags att börja laga mat. Antagligen är svaret ja.
Planerna för kvällen inkluderar mat, lite mer Platon och lite Aristoteles. Kanske nåt IQ-befriat tv-program också så småningom. Om jag förtjänat det. Och därpå rejält med sömn för att ta död på hostan. För imorgon fyller Siri år, hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0