Svar på tal, tack tack

Apropå tablettaskarna nämnda i tidigare blogginlägg. Idag fick jag svar på mitt mail. En liten seger, men ändock! Det gjorde nog min dag, hittills i alla fall. :)


Hej
Bra fråga.Leverantören vi köper dessa av hade ett brett utbud av olika
texter. Vi valde ut sådana som skulle passa oss och dit hörde inte Sexy.
Vi hamnar i sådana här situationer nån gång ibland. Nåt avvikande
uppstår och det tar några dagar innan det blir rätt.
Tack för tipset och nu är dom bortplockade från hyllan
Hälsningar Sonny Lekplaneten Solna

----Ursprungligt meddelande----

Hej!
I helgen var jag och min pojkvän i Er butik i
Solna för att köpa en födelsedagspresent. När vi
hittat det vi sökte gick vi till kassan för att
betala, och där möttes vi av ett ställ med
tablettaskar med olika tryck och design. Vi
reagerade väldigt starkt på att en leksaksaffär
som har barn som målgrupp säljer godis med texten
SEXY på. Vi frågade kassabiträdet om de resonerat
kring det olämpliga i detta, men hon hade inget
direkt svar på det, så jag vänder mig härmed till
Dig, butiksägare. Hur gick tankarna kring beslutet
att ta in dessa tablettaskar i sortimentet? Vad
har sexighet med barnleksaker att göra?

Tacksam för svar.
Vänligen,
Hannah

Kommentarer
Postat av: Richard

En resa på tusen mil börjar med ett enda steg. :)

2009-11-03 @ 11:24:49
Postat av: Erik

Oj du ser! Kul att märka att man kan påverka :)

Bra jobbat Hannah

2009-11-06 @ 00:20:24
URL: http://erik.kreativent.se
Postat av: R

Jag älskar människor som påverkar. Bra gjort!

2009-11-08 @ 20:29:21
URL: http://ragnarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0