Matematik C; check!

I'm done! Halleluja! Idag lade jag mitt slutprov på postlådan och nu är det på väg upp till Umeå för rättning. Jag är liksom färdig. Khallasat! Redovisningsuppgiften inskickad liksom slutprovet dårå. Och det är så skönt! Så för att fira promenerade jag bort till Coop och köpte tagliatelle, nötkött, färska champinjoner och matlagningsgrädde och tillagade mig en riktigt god söndagslunch. Jag köpte även saffrans- och honungsglass som jag ska äta till efterrätt. Wee!

Även om det var flera uppgifter på provet som jag nog inte klarade, så är jag rätt säker på att jag klarade provet i sig. Och framförallt vågar jag ta ut nöjdheten såhär "i förväg" eftersom att jag vet att jag gjorde mitt allra bästa. Och det är ju faktiskt allt man kan göra. Så det känns gött, minst sagt. :)

Så nu får vi se. Kanske tar mig en promenad, kanske stannar inne och läser New Moon, kanske tittar på nån film. Definitivt äter jag glass. Var dessutom tvungen att köpa nya Marabou Vinter, eftersom det var kanel och ingefära i den. Så den kanske jag provsmakar lite också. Sedan kommer Marie hit med Narnia-boxen från 1988. Mys!

Och så en dagens:
  • Att matten är färdig! :D
  • Att jag är helt och hållet ledig att göra det jag känner för nu idag.
  • Att min karl är så fin.
  • Att Marie kommer hit sedan.
  • Att jag har supergod glass i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0