En konspirationsteori

Jag blev inte direkt förvånad över att jag vaknade när det var ljust ute idag. Men jag blev rätt irriterad. Jag ligger nämligen precis på gränsen till att faktiskt kunna tjäna lite mer pengar den här månaden, om jag får jobba idag, torsdag och/eller fredag. Därav min ickeförvåning över frånvaron av arbetspass idag. Hmpf. Det är ju svårt att inte tro att de gör det med flit... Trist.

Men så jag drack mitt kaffe, åt min filmjölk och ringde Marie. Hon kommer och hämtar mig om en timme så ska vi åka till Skäris och kolla spinningskor och ny kostym i rätt storlek. Ska även försöka handla lite mat också, då det börjar sina rejält här hemma i skåpet nu. Dock förde jag ju över pengar till ICA-kortet idag, så det hinner ju inte komma in... Hmpf. Igen.

Men jag ska försöka vara lite tacksam ändå...
  • Det här var roligt. Väldigt roligt, till och med.
  • Jag fick sova typ 12 timmar inatt.
  • Träffa Marie blir trevligt.
  • Göra pepparkakshus till julmarknaden med tonåringarna ikväll likaså.

Men min köttätande växt är så himla ledsen just nu... Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0