En kickstart på helgen

Det är ju så fantastiskt skönt att träna en lördagsmorgon. Särskilt när man faktiskt lyckats pallra sig iväg trots att kroppen sa emot när klockan ringde och huvudet kändes lite trångt. Men när jag väl satte mig på den där cykeln så blev det det skönaste spinningpasset på länge. Och så lite core på det. Så nu har jag duschat och dricker smoothie och återhämtar mig. :)

Ikväll har vi storslagna planer. Thairestaurang och Winnerbäck i Globen! Vi får bara hoppas att de inte gått och blivit sjuka, keyboardisten hade ju fått svinis så de fick ställa in i torsdags... Och tills dess ska jag chilla och ta det lugnt. Läsa lite och så.

Så idag är jag glad över:
  • Att jag pallrade mig iväg till träningen och att det kändes så gött
  • Att jag ska ta det lugnt och chilla när det är gråväder ute
  • Att jag inte borde plugga matte.
  • Att finfina mannen tänker bjuda mig på Thairestaurang ikväll
  • Och att vi ska se Winnerbäck som enligt egen hemsida inte kommer att ställa in ikväll!
Storslaget. XD
Hoppas att ni har en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0