Dagens bitterlista

  • Mitt jobb har sämstast avtal någonsin. Jourlön, någon? Att man sedan inte har ett skit att säga till om gällande entrepenaderna gör ju heller inte saken roligare.
  • Mitt återkommande, trevliga uppdrag jag haft den senaste dryga månaden går ut nästa vecka. Urtrist. Tillbaka till inte-känna-någon-men-le-och-se-söt-ut-stadiet igen. Varje dag.
  • Jag får kramp i fötterna när jag tränar. Tredje gången det händer nu, och idag började det så fort jag satte mig på den där cykeln. Fick ta en paus på en kvart under spinningen för att stretcha och massera, men så kom det tillbaka under coren. Fick alltså inte mycket gjort på träningen idag. Måste nog köpa spinningskor. För typ 700 spänn 1000 spänn. Minst. Hejdå, lönen!
  • Mitt liv är allmänt oinspirerande just nu. November, gå och lägg dig.
  • Vissa saker som påverkar mig väldigt mycket har jag noll makt över. Frustration på en väldigt hög nivå.
Och ja, jag vet att detta är ett ytterst bittert inlägg, men jag måste ju få utlopp för all den här frustrationen på något sätt (speciellt när jag inte ens får träna ordentligt och ta ut det på spinningcykeln). Plus att jag tycker att jag ändå ligger på plus efter alla tacksamhetslistor. Och det här är faktiskt min blogg. Fuck-this-t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0