Tillbaka till gruvan.

Då var det dags att jobba igen. Blev ju ledig hela förra veckan så trots att jag inte tog nåt julledigt så fick jag ju det ändå. Fin vecka, träffade en massa vänner som kom till stan för julfirande, var hemma med familjen, träffade släkten, gjorde stan och chillade. Hade det väldigt gött helt enkelt. Men nu är det alltså på't igen, tillbaka till gruvan. Inte för att det är så mycket jobb på jobbet, men ändå...

Det är stendött. Alla är ju lediga och på arbetsplatsen där det brukar vara kanske 300 besök om dagen är det idag sju. Sju. Mesigt! Men man slipper i alla fall sitta själv. Alltid något. Och teologen hade tydligen blivit glad över att jag skulle komma hit idag. Intressanta diskussioner är ju alltid, ja, intressant.

Sedan har jag försökt börja lära mig min nya kamera lite mer. Basfunktionerna funkar ju förstås hur bra som helst och porträtt och ljus och sånt blir jättebra. Måste nog köpa ett större minneskort bara. Och sedan gäller det ju att lära sig lite mer om ISO-värden och sånt. Får helt enkelt leka på. Så snart så behöver nog inte detta vara en bildfri blogg längre! Lhamdulilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0