Snart helg... Snart! inshallah.

Jag vill verkligen, verkligen, verkligen gå hem nu. NU. Tiden släpar sig fram och de sista timmarna en fredagseftermiddag är ju inte direkt de mest hektiska. Men en annan måste ju ändå sitta här, utifall att någon får för sig att ringa. Det känns som att jag har läst hela internet vid det här laget. Till och med Kenza.

Ikväll ska jag hem till Marie med familj och ta med mig ett halvt kilo ostbågar (på riktigt! Påsen är på 450 gr och kostade en tjuga. Vem kan motstå?) och en pomelo och titta på Idol. Bra grejer. Men innan dess måste jag ju som vanligt klura ut vad man ska laga till middag... Spenatsoppa?

(Och jag ber om ursäkt för bristen på engagerade och tyckande inlägg på sistone. Jag har helt enkelt inte varit så engagerad på sistone. Hoppas på en snar förändring.)

Ta hand om er och trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0