Nyvaccinerad mot svinis

Nu är jag hemma. När jag skulle in till stan idag var tågen en timme försenade, men jag hann med allt som skulle göras och hem kom jag till och med. Nyvaccinerad och dan. Har ont i armen och försöker att inte röra den för mycket, men annars mår jag nog bra. Kände mig lite yr direkt efteråt, men det var nog bara nervositeten tror jag. Det släppte ganska snart. Men jag känner mig rätt handikappad i armen faktiskt.

Saker idag var jobbigare än jag räknat med, tror jag. Trots att jag står fast i mitt beslut så är det helt enkelt skit att behöva göra sånt här. Det är asa-dödsajobbigt att behöva se vilka konsekvenser det får. Bajs, bajs, bajs är det. But a woman's gotta do what a woman's gotta do, liksom. Och det kommer jag inte ifrån.


Jag borde laga nåt att äta. Är inte sugen på nåt och har typ inget hemma, så jag känner mig måttligt inspirerad. Gröt? Kanske det. Och te. Och Glee. Ja. Det blir kanske bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0