Hejdå, 2009!

Årets sista dag är här. 2009 har varit ett ganska så lärorikt och utvecklande år ändå om man tänker på det. Jag kom på vilken utbildning jag vill gå, jag läste upp Matte C för att få den nödvändiga behörigheten, jag började måla så smått igen. Jag blev knivrånad, jag lärde mig mycket om hur jag fungerar i vissa sammanhang och jag har velat mycket, i ordets bägge bemärkelser. Det har varit ett fint år, ett lärorikt år men tidvis också ett ganska jobbigt och tungt år. Det känns bra att få börja på ett nytt nu.

Jag sitter just och äter köttbullar till lunch för att strax börja stöka undan lite här hemma innan Hanna kommer hit. Sedan blir det att göra iordning knytissalladen jag fått ansvaret för inför kvällen, duscha och börja fjollerierna på allvar. Jag har visserligen redan börjat fjolla mig lite, var över till Karin förut och hon fixade de två naglar som jag lyckats slå av, och hjälpte mig att måla dem så de ska matcha min klänning. Ikväll ska jag till Marie och jag kommer att vara galet fabulös!


JPs begäran visas här de julpyntade naglarna.


Samt även på den nyårspyntade versionen.

Jag önskar er alla ett gott slut, en riktigt fin kväll och ett fantastiskt nytt 2010!
Ta hand om er nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0