En inte alls särkilt vaccinsjuk fredag.

Det är fredag idag. Det är bra. Jag har ont i armen men annars så känner jag mig helt okej, inte särskilt vaccinsjuk alls. Lite ont i nacken och i huvudet, men det är nog mestadels för att jag spänner mig då armen är helt handikappad. Men en Ibumetin senare är jag fit for storbandsjazzjulbattle! Eller snarare, först jobba en timme till, sedan åka till Josse för middag och sedan vidare till Immanuelkyrkan för ovan nämnda spännande arrangemang. Ska bli intressant att se och framförallt höra.

Sedan blir jag rent ut sagt jävligt förbannad när folk blir utsatta för grejer de verkligen inte har gjort sig förtjänt av och som verkar vara rena rama bedrägerierna. På väldigt mycket pengar, dessutom. Fuck you. Vi får verkligen hålla alla tummar och tår för att det här inte ska vara riktigt lika illa som det just nu verkar... Som att det inte räckte som det var, liksom. Baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0