Snö och bossa nova.

Jisses! Jag lyckades ta mig hem i snöstormen ikväll i alla fall (och hamnade före Den Loskande Mannen på väg från tåget idag igen! Blä!). Nu sitter jag och har tänt ljus och dricker te och tittar ut på stormen istället, det är mysigare än att vara i den. Glöggkvällen var simpel men trevlig. Kul att träffa Wictoria igen efter all denna tid, hon är sjukt trevlig. Vi stackars runthoppande konsulter utan arbetskompisar måste ju försöka hålla ihop! Bättring får det bli. Vann en biobiljett också, så nu kanske det blir att gå och se Avatar eller 500 Days Of Summer med Marie.

Fick denna fina spotifylänk av Sofie för att muntra upp mig ikväll. Den muntrade verkligen upp mig. Finfint! Lyssna, speciellt om du, som jag, har en bakgrund som innehåller mycket lyssnade på hård och häftig musik, typ SlipKnot. Galet bra!

Det är verkligen sjukt mycket snö ute. SJUKT mycket. Imorgon ska jag nog krypa till korset och ta den där sputan förresten. Blir det bra, mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0