dagsläge

Jag känner mig liten och trött idag. Jag tror och hoppas att det går över dock. Känns som en töntig grej att bli liten och trött och nästan ångestig över, speciellt med tanke på att jag vet att det inte är någon fara, att du förstår. Samtidigt som det ju är en grej. Jag behöver bara börja tycka att det är lika okej som jag ju egentligen vet att du tycker att det är. Och bli duktigare på att vara ärlig i det. Och det här är ju ett steg åt det hållet, och det är ju bra. (Hej, kryptiskt kodspråk! Men du förstår väl på ett ungefär?)

I övrigt åt jag fantastisk indisk gryta igår. Och ska äta samma idag. Lyxlunch. Och jobbet är väl detsamma. Känns lite hårt att vara tillbaka till kneget, särskilt med tanke på hur pass överrepresenterat antalet idioter som ringer till denna just arbetsplats är. Igår blev jag utskälld efter noter tre eller fyra gånger. Kul? Inte direkt. Folk är idioter ibland. Är det så fasligt svårt att vara lite trevlig mot en stackars växeltelefonist? Och sedan känns matten just nu i stort sätt oövervinnelig. Suck.

Ikväll nalkas ungdomsledarmöte med Karin och ev mat. Ska bli roligt att dra igång det igen! Engagemang, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0