Bonusledig dag

Det här är min första dag ensam på drygt två veckor. Jag har haft folk omkring mig dygnet runt i ungefär 2,5 veckor i sträck, och jag är van att bo själv. Jisses. Intensivt är bara förnamnet. Det har varit grymt roligt och bra på alla sätt, men som sagt, väldigt intensivt. Glad att det inte blev nåt jobb idag, behövde få sova lite längre och bara chilla idag. Tvätta ikväll, lämna tillbaka en bok på bibblan, läsa och räkna matte. Känns väldigt lyxigt att få göra som jag vill utan att ta hänsyn till en massa annat folk. :P

Igår fyllde Malin 21. Fingrillmiddag hos familjen och sedan bowling (som jag vann). Och snart ska syrran flytta till Borås. Bra för henne och Jakob, trist för mig. Men jag och Richard kanske åker ner och hälsar på/hjälper till/går på Liseberg. Blir nog fint. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0