Semesterinledning nr 2

 




Igår blev det middag på 5emti 4yra med brudarna. Det var mycket trevligt. God mat, trevligt sällskap, schysst service och god efterrätt. Sedan fick vi till och med tillfälle att skaka lite rumpa tillsammans med det nytillströmmade fjortisklientelet. Men det var kul.

Och sedan sprang jag på Johanna på pendeltåget hem. Förstås, som vanligt. En mycket trevlig oplanerad tradition.

Nu packar jag. Eller jag har nog packat klart egentligten. Jag tycker att det är så svårt att tänka hur mycket olika sortes kläder man faktiskt använder. Det brukar sluta med att jag tar med alldeles för mycket och använder hälften. Men men, jag har en stor väska.

Matteprov idag. Snart, snart... Maah! Läskigt.



Men sedan blir det 30-årskalas för Chai på restaurang Välkommen hit. Blir nog trevligt.
Och om ett dygn är jag i Tunisien. :D

Så. Där blir det chill, sol, bad, kamelridning i Sahara, och antagligen inte så mycket bloggande... :P Vi hörs efter semestern! Ha det fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0