morbid underhållning / PR



Sitter och halvroar/halvförundrar/halvförfärar mig idag med årets PR-trick Black Ascot. Bisarrt, morbidt (stavning? Hm.) och skrämmande vackert på nåt sätt. Är glad att det hela var på låtsas, ett väldigt destruktivt liv i annat fall. Men "hon" skriver ju i alla fall på ett konstigt-vackert sätt, tycker jag. (Även om man efter ett tag blir lite konstigt vemodigt nedstämd)

Jobbar inomhus i för stor, lånad, obligatorisk skjorta när jag hellre skulle varit ute i solen och umgåtts med fina människor. Här skäller alla bara på mig, i alla fall de som ringer. Elakt. Men efter jobbet ska jag till Josse och äta tacos och räkna matte. Fint. Blev verkligen brutalsugen på tacos idag, av alla maträtter. Ibland har man tur. Guld, mat och privat mattelektion, två flugor på smällen!

En timme kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacos!!! Nu blev ju jag sugen!

2009-08-05 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0