Inte semester längre

Jag har tränat. En timmes spinning. Med att jag var helt säker på att falla död ner i åtanke så gick det ganska bra. Jag dog inte, kunde till och med cykla hem utan större ansträngning. Jag svettades dock rikligt. Kanske har jag inte tappat riktigt lika mycket kondition under den här tiden som jag trott. Känns stabilt, serru.

Johanna är på väg hit på en kopp te. Vi har bott nästan-grannar i ett år och hon har aldrig varit här. Synd att det är så stökigt första gånger hon kommer hit. Men det gör inget.

Har fått jobb för resten av veckan, så nu går det i ett tills att det bär av till Tunisien. Jobba, plugga, jobba, träna, plugga, jobba, middag på restaurang med tjejorna, packa, skriva matteprov, åka och lämna packning hos Josse, gå på 30-årskalas, sova lite och sedan åka till Arlanda. Så ser min planerade vecka ut. Finns inte särskilt många hålrum för spontanaktiviteter. Men det gör inget. Drar söderut gör jag på söndag.


Ungefär såhär såg min kväll ut igår. Det var fint.

Kommentarer
Postat av: R

jag såg månen från i stort sett samma vinkel... fast min måne var lite mer vit:)

2009-08-04 @ 21:14:49
Postat av: Hannah

Fast jag ska erkänna att jag knyckt bilden. Min kamera är inte riktigt såhär bra. Därav att det blev samma vinkel, men färgen var i alla fall ungefär såhär! :)

2009-08-05 @ 11:39:00
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0