En bra start på veckan

Jag fick inte storstäda idag. När jag satt och drack mitt kaffe imorse slogs jag av hur oerhört skitiga mina fönster är. Det syntes extra tydligt i morgonsolen. Jag fick istället jobba i min propraste finkostym hela dagen. Men men. Jobbet gick bra, och på eftermiddagen var det så pass lugnt att jag lyckades räkna lite matte. Eller, lite och lite, räknade typ halva veckans läxa. :) Hej, jag är duktig! Prov i helgen, då vi även ska hjälpa Malin att flytta till Borås, så det känns fint att det gick så pass bra att räkna idag.

Kom hem, diskade, betalade räkningar, plockade lite, lagade mat och sitter nu och äter lax med rotfrukter och kikärter i ugn. Finmat. Funderar på att unna mig ett par avsnitt av How I met your mother och sedan försöka styra upp lite mer städning sedan.

Åh! Nu kom fastighetsskötaren och ringde på. :) Han ska byta blandare på min dusch, så nu kommer jag faktiskt kunna styra temperaturen på vattnet, wohoo! Lyxigt värre.


En bra måndag.

Förresten, jag ser ju att ni tittar in och läser lite då och då. Lämna en kommentar, vettja! Blir så mycket roligare så.

Kommentarer
Postat av: Jp

Snart ska jag styra upp allt så ses vi. Puss

2009-09-05 @ 22:42:30
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0